23.03.2017 г.

Покупки #3 (2017)

Здравейте прекрасни,време е да споделя своите покупки за изминалият месец.В последно време има и доста некозметични продукти,но забелязвам че точно те са доста интерсни за вас.Без излишни лирични отклонения,да преминем по-същество.


Малко се зачудих,дали да започна от козметичните или от некозметичните покупки,но все пак нека започнем с козметиката.

Мицеларна вода на Alverde с ябълка и лайм.Взех я заради несполучливата покупка на Alverde олио за почистване на кожата на лицето с Q10- 100мл(линк).Надявах се да намеря равностоен или добър заместник на любимата си мицеларна вода на Mixa.За съжаление не се получи,имам един малък проблем свързан с почиствнаето на грим от очите.Повече подробности ще споделя в отделен пост,който скоро ще направя.

Purederm лепенки за почистване на черни точки от носа.Присъстват редовно сред покупките ми и знаете моето мнение за тези лепенки.Почистват много добре,при редовна употреба поне при мен има ефект.

Mudd original mask 10ml.Не съм ползвала тази маска или нещо на този бранд,досега.Видях я случайно в един малък магазин за препарати и козметика и реших да я взема.Когато я използвам ще споделя своите впечатления.Знам само,че маската е  от типа маски,които се чакат да изсъхнат и после се отмиват от лицето.

Златна колагенова маска за околочният контур 6гр.Отново от същият магазин за препарати и козметика.Не съм я ползвала досега и се надявам покупката да е успешна.От опаковката разбрах че продукта е английски,ще видим...Скоро ще споделя впечатления за тези нови продукти.

L'Oreal skin expert/Paris Pure clay glow mask.Отново си я взех от същият магазин за препарати и козметика,а бях там за прах/гел за бяло пране,избрах си това за което отидох,но покрай него виждате какво си взех.Забелязах трите маски от серията на L'Oreal skin expert,още преди да се превърнат в хит,така да се каже особенно сред блогърите.Реших да изчакам,но винаги ,когато ги видя започвам да се чудя дали и аз ще сипя такива хвалебствия.Приятели нещата май натам отиват.Ползвах я веднъж и съм възхитена,но ще изчакам със заключенията.

Ето и останлите некозметични неща.Реших да споделя и един подарък за отминалият 8-ми март.Свекърва ми искаше да ми подари цвете,но така и не харесала и ми даде парите аз да си харесам нещо и ето,че вече съм горда собственичка на орхидея фаленопсис.Споделям го с вас ,защото е първата ми орхидея.Дано се справя с отглеждането.

Разбира се има и здравословни неща за хапване.Ето какво си взех за хапване.

SOLET It be солети веган солети от лимец.Смятам ,че ще ми харесат,защото и преди съм опитвала и ми допаднаха.

Моите любими Roo'bar и Biostyle био сладки с рожков и сусам без глутен веган 100гр.Мога само да кажа,че на тази снимка всички продукти ще са част от постове от типа Favorites.Сладките с рожков и сусам ги взех защото бяха без глутен,оказаха се и със страхотен вкус и вкъщи вече има втора опаковка.Казвала съм го и преди,но все пак.Опитайте да замените обичайните сладкиши със здравословни такива и ще усетите разликата.За съжаление,все още се изкушавам от нездравословните сладкиши,но продължавам да си вземам все-повече и повече здравословни сладкиши.

Това бяха моите покупки,скромни,но интересни.Ще се радвам да споделите,ако сте ползвали досега някоя от английските маски или пък мицеларната вода на Alverde.Продължавайте да четете блога и да ме следите в социалните мрежи.От мен прекрасен ден приятели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар