Best Pinterest Finds of the week # 8

Отново е краят на седмицата приятели и е време за обичайният заподозрян пост в блога.Тези които ме следят редовно вече знаят за какво става дума.Ще забележите,че това което ми направи силно впечаление е повлияно от една от новите ми придобивки(вижте линка)
Вече съм горда собственичка на Орхидея и понеже досега не съм имала,се поинтересувах какви грижи се полагат за това красиво цвете.Ето част от нещата,които видях в Pinterest .Една част са на руски език,други на английски език.Постарах се да намеря и на български,за улеснение на всички.

Подробна информация на български за условията на отглеждане на български език.Тук забелязах и коментари,под публикацията от потребители и отговори от страна на човека или хората,които поддържат сайта.
source
Намерих и съвети за срока на пресаждане на цветето след покупка.Материалът е на руски език,ако има значение.Описано е много подробно,кой сезон е подходящ и кой не и защо за пресаждане.Материалът е много полезен,поне за мен като начинаещ с Орхидеите.
sourse
Намерих и 10 съвета за щастливи Орхидеи,този мателиал е на английски език.искам да отбележа,че във всеки от материалите намерих полезна информация и нещо,което не открих в другите статии.Надявам се,че съм полезна за тези от вас,които имат Орхидея или Орхидии,а също и за тези се чудят дали да си купят това прекрасно цвете.
source
Видя се тази седмица съм на вълна цветя,затова за финал на този пост ще споделя с вас една роза в прекрасен цвят,която ми напомни за розите в нашата градина,които чакам да цъфнат с нетърпение.
source
Това беше от мен за тази седмица с Pinterest.Продължавайте да четете блога ми и знаете си,не забравяйте да харесате и споделите ако ви е харесало.

Няма коментари:

Публикуване на коментар