Empties #2 2017

Здравейте приятели,пролетта бавно,но сигурно настъпва навън.В това време какво по-хубаво от едно разчистване на малко празни опаковки.Както ще видите преобладават празни опаковки от некозметични продукти,но се надявам това да ви накара да продължите да четете.
В последно време,както сте забелязали присъстват все повече здравословни десерти сред празните ми опаковки и това не е случайно.От няколко месеца се опитвам да огранича захарта и глутена.Смятам,че със захарта ми е по-лесно,отколкото със глутена.В интерес на истината най-лесно ми беше да откажа преди няколко години газираните напитки,а преди около година и кафето.Със захарта и глутена не ми се получава,но продължавам да опитвам.Здравословните десерти,които открих ми помагат много в това отношение.Единствената пречка е цената в сравнение с обикновените десерти.Разликата в цените е наистина очевидна,но смятам че си заслужава.Старая се да си купувам на промоция и винаги гледам до кога са годни,понеже си вземам повече от едно десертче.Roo'bar определено са ми любими,абсолютен фаворит,старая се винаги да имам поне едно от тях вкъщи.Био курабийките са следващите любимци в списъкът ми,единственото което може да спре човек е цената в сравнение с обикновена курабийка,но вярвайте ми заслужава си.Вафлите Harmonica също не са лоши,засега съм опитвала ако не греша 2-3 пъти все този вид,май имат още един,но не съм сигурна.Накрая шоколадът от Good Box Christmas edition 2016 ,вкусът не беше точно моя,може би защото имаше някакви подправки,а аз за първи път опитах шоколад с подправки не знам.Ако забележа продукта в някой магазин,определено бих пробвала друг вариант.Този просто не беше по мой вкус.

Да не си помислите,че няма да има козметични продукти,ето ги и тях:
-Тампони за лице Cien на Lidl.Какво да ви кажа,знаете си нямам пост от този тип без поне една празна опаковка от тези тампони.Харесват ми като качество,цена и количество ,това е накратко.

-околоочен крем на Bioten.Преди време си бях купила цялата серия,но за съжаление не свършиха по едно и също време.Понеже вече съм правила отделен пост ,няма да  се повтарям,вижте за повече подробности този линк.

-Две мостри ,едната е крем на Ziaja,другата беше някакво гелче за почистване на лице на Golden Rose.Успях да ползвам всяка мостра по два пъти,но не мисля че е достатъчно да си изградя мнение.Не бяха лоши и ако видя пълноразмерен продукт бих се замислила да си купя.

-Purederm лепенки за почистване на носа.Отново продукт,който често присъства сред козметиката ми.Пробвала съм и други,но засега тези са ми фаворит.

-заздравител за нокти.Не съм сигурна от коя марка беше,но го ползвах дълго време.Попадна в този пост,защото най-накрая свърши.Лично аз го използвах,като база за нокти,винаги си слагах преди цветният лак за нокти.За щастие в последно време нямам проблем със здравината на ноктите и не мога да кажа дали има ефект.Оказа се че имам пост за този заздравител и се изненадах,като видях откога го имам,ето линк.

-интимен лосион на Bilka.Смятам че в тази област нещата са много индивидуални и това,което на мен ми харесва за някои от вас може да не е така.Не смятам да натрапвам мнението си,просто ще отбележа,че на мен лично този интимен гел е един сред любимците ми.

-Dent-a-Dent вода за уста на Lilly drogerie.На нас ни допадна не е лоша.Стараем се всеки път да си купува различна,за да открием нашата вода за уста.

Това бяха моите празни опаковки,ще се радвам да споделите дали сте ползвали някой от тези продукти и какво е вашето мнение .Продължавайте да следите блога приятели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар