24.04.2017 г.

dm Beauty Academy 2017:Красива за 10 минути!



Здравейте прекрасни,време е dm Beauty Academy 2017 ,а темата тази година е "Красива за 10 минути". Както обикновено има различни инициативи свързани с кампанията,а именно намаления на козметика в магазините на веригата и различни инициативи ,в една от които вземам участие и аз.

Както споменах,тази година темата на кампанията е "Красива за 10 минути" и за това ще поговорим.Досега не съм споделя много лични неща с вас,но ето че за всичко си има първи път.Аз съм от типа хора,които много трудно стават сутрин,мога да се излежавам с часове.Сами се досещате,че това си е лукс в забързаното ни ежедневие.Когато съм на работа,дори 5 минути повече в леглото са фатални понякога,а и дори да съм станала на момента(рядко ми се случва) пак не ми стига времето.Кутията,която получих  е пълна с страхотни продукти ,с които да ви покажа моя идея за 10 минутен грим.
Като за начало ето кутията с козметика,която получих,като част от кампанията.В моята кутия има-мицеларна вода на L'Oreal Skin Perfection,Nivea Visage двуфазен лосион за отстраняване на грим,Ebelin  бюти блендер,S-he очна линия,S-he балсам за устни с цвят,червило Bourjois Rouge edition velvet номер 10,Maybelline Fit Me Matte & Poreless фон дьо тен 130 Buff Beige,получих и две страхотни спирали за мигли L'Oreal False Lash Superstar x Fiber и Rimmel Scandaleyes Reloaded,щях да забравя и най-красивото прекрасно огледало за моят несесер.

Лично аз предпочитам семплият грим,не съм фен на тежкият грим,отбелязвам този факт,за да не се чудите на снимките ми.В ежедневието си слагам спирала,руж и СС крем/фон дьо тен  и разбира се червило.Предпочитам да слагам един цвят сенки,когато го правя и нямам ръка за очната линия(все не се харесвам как ми стои).След този увод ето и моите снимки,направени са докато пътувахме към Соколският манастир за разходка.
*Лице
Розова вода Milva-винаги я използвам преди да сложа каквото и да е на лицето си;
Озаряващ елексир Арган и Макадамия-за хидратация на кожата преди грим;
Bioderma Global Cover само зеленият коректор-за червените петънца и следи от пъпки по кожата;
Ebelin  бюти блендер-леко навлажнен за да мога да нанеса следващите два продукта лесно;
Bourjoios healthy mix коректор за лице-използвах го за зоната под очите,като се постарах да хидратирам зоната около очите повече;   
Maybelline Fit Me Matte & Poreless фон дьо тен 130 Buff Beige
Avon Soft Plum руж

*Устни
Lavera Basic Sensitiv балсам за устни 
червило Bourjois Rouge edition velvet номер 10-приятен цвят,който е много подходящ за лека ежедневна визия

*Очи
Спирала L'Oreal False Lash Superstar x Fiber
сенки за очи Flormar pretty compact четворката сенки за очи-телесният цвят от четворката
мицеларна вода на L'Oreal Skin Perfection-винаги ми се случва да се изцапам със спиралата и така дискретно отстранявам щетите. 
Искам специално да отбележа,че нагласих таймер на телефона си на 10 минути,за да видя дали ще се справя и за моя изненада успях 😌

Няма коментари:

Публикуване на коментар